Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/30476
Назив: Comparison of mental efficiency of instructional strategy based on triplet model of content representation and traditional teaching instruction
Аутори: Milenković Dušica
Segedinac Mirjana 
Hrin Tamara 
Датум издавања: 2014
Часопис: Multi-dimensional aspects of learning and teaching in science and mathematics education, Multi-dimensional aspects of learning and teaching in science and mathematics education, Sombor, Srbija, 2014
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/30476
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

25
Протекла недеља
11
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.