Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31700
Назив: Comparison of the efficiency of three teaching methods in physics using the cognitive load
Аутори: Stojanović Maja 
Radulović Branka 
Датум издавања: 2015
Часопис: SEEMPE 2nd South-Eastern European Meeting on Physics Education, South-Eastern European Meeting on Physics Education, SEEMPE, Ljubljana, Slovenija, 2015, No 2
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31700
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

21
Протекла недеља
7
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.