Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31700
Назив: | Comparison of the efficiency of three teaching methods in physics using the cognitive load | Аутори: | Stojanović Maja Radulović Branka |
Датум издавања: | 2015 | Часопис: | SEEMPE 2nd South-Eastern European Meeting on Physics Education, South-Eastern European Meeting on Physics Education, SEEMPE, Ljubljana, Slovenija, 2015, No 2 | URI: | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31700 |
Налази се у колекцијама: | PMF Publikacije/Publications |
Приказати целокупан запис ставки
Преглед/и станица
21
Протекла недеља
7
7
Протекли месец
0
0
проверено 10.05.2024.
Google ScholarTM
Проверите
Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.