Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31496
Назив: Students’ Metacognitive Awareness and Physics Learning Efficiency and Correlation between Them
Аутори: Bogdanović Ivana 
Obadović Dušanka
Cvjetićanin Stanko 
Segedinac Mirjana 
Budić Spomenka
Датум издавања: 2015
Часопис: European Journal of Physics Education
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31496
ISSN: 1309-7202
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

25
Протекла недеља
9
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.