Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31082
Назив: | EFFECT OF MODALITY PRINCIPLE AND MULTIMEDIA PRINCIPLE ON STUDENTS' ACHIEVEMENT IN SECONDARY CHEMICAL EDUCATION, | Аутори: | Adamov Jasna Olić Stanislava Babić-Kekez Snežana |
Датум издавања: | 2014 | Часопис: | Teacher International Journal | URI: | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31082 | ISSN: | 1409-6870 |
Налази се у колекцијама: | PMF Publikacije/Publications |
Приказати целокупан запис ставки
Преглед/и станица
18
Протекла недеља
1
1
Протекли месец
0
0
проверено 10.05.2024.
Google ScholarTM
Проверите
Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.