Mоlimо vаs kоristitе оvај idеntifikаtоr zа citirаnjе ili оvај link dо оvе stаvkе: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27726
Nаziv: Barijere u nastavi informatike i računarstva u gimnazijskom obrazovanju i mogućnost njihovog umanjenja.
BARRIERS IN THE TEACHING OF COMPUTER SCIENCE IN GRAMMAR SCHOOLS AND THE POSSIBILITIES FOR THEIR REDUCTION
Аutоri: Krneta Ljiljana
Ključnе rеči: Informatičko obrazovanje, nastava računarstva i informatike, barijere u nastavi računarstva i informatike u gimnazijskom obrazovanju, detekcija, umanjenje, otklanjanje barijera;Computer Science education, the teaching of Computer Science and Information Technology, barriers in the teaching of Computer Science and Information Technology in grammar schools, detection, reduction, elimination of the barriers
Dаtum izdаvаnjа: 24-јан-2012
Izdаvаč: Univerzitet u Novom Sadu, Tehnički fakultet Mihajlo Pupin u Zrenjaninu
University of Novi Sad, Mihajlo Pupin Technical Faculty at Zrenjanin
Sažetak: <p>Na osnovu rezultata istraživanja, kao doprinos kurikulumu informatičkog obrazovanja u<br />predstojećoj reformi gimnazije, dat je predlog modela nastave računarstva i informatike na principima stalnog umanjenja barijera</p>
<p> Computer Science education, the teaching of<br /> Computer Science and Information Technology,<br /> barriers in the teaching of Computer Science<br /> and Information Technology in grammar<br /> schools, detection, reduction, elimination of the<br /> barriers</p>
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27726
Nаlаzi sе u kоlеkciјаmа:FF Publikacije/Publications
TFZR Teze/Theses

Prikаzаti cеlоkupаn zаpis stаvki

Prеglеd/i stаnicа

15
Prоtеklа nеdеljа
8
Prоtеkli mеsеc
0
prоvеrеnо 10.05.2024.

Google ScholarTM

Prоvеritе


Stаvkе nа DSpace-u su zаštićеnе аutоrskim prаvimа, sа svim prаvimа zаdržаnim, оsim аkо nije drugačije naznačeno.