Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27726
Назив: Barijere u nastavi informatike i računarstva u gimnazijskom obrazovanju i mogućnost njihovog umanjenja.
BARRIERS IN THE TEACHING OF COMPUTER SCIENCE IN GRAMMAR SCHOOLS AND THE POSSIBILITIES FOR THEIR REDUCTION
Аутори: Krneta Ljiljana
Кључне речи: Informatičko obrazovanje, nastava računarstva i informatike, barijere u nastavi računarstva i informatike u gimnazijskom obrazovanju, detekcija, umanjenje, otklanjanje barijera;Computer Science education, the teaching of Computer Science and Information Technology, barriers in the teaching of Computer Science and Information Technology in grammar schools, detection, reduction, elimination of the barriers
Датум издавања: 24-јан-2012
Издавач: Univerzitet u Novom Sadu, Tehnički fakultet Mihajlo Pupin u Zrenjaninu
University of Novi Sad, Mihajlo Pupin Technical Faculty at Zrenjanin
Сажетак: <p>Na osnovu rezultata istraživanja, kao doprinos kurikulumu informatičkog obrazovanja u<br />predstojećoj reformi gimnazije, dat je predlog modela nastave računarstva i informatike na principima stalnog umanjenja barijera</p>
<p> Computer Science education, the teaching of<br /> Computer Science and Information Technology,<br /> barriers in the teaching of Computer Science<br /> and Information Technology in grammar<br /> schools, detection, reduction, elimination of the<br /> barriers</p>
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27726
Налази се у колекцијама:FF Publikacije/Publications
TFZR Teze/Theses

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

15
Протекла недеља
8
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.