Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27726
Назив: | Barijere u nastavi informatike i računarstva u gimnazijskom obrazovanju i mogućnost njihovog umanjenja. BARRIERS IN THE TEACHING OF COMPUTER SCIENCE IN GRAMMAR SCHOOLS AND THE POSSIBILITIES FOR THEIR REDUCTION |
Аутори: | Krneta Ljiljana | Кључне речи: | Informatičko obrazovanje, nastava računarstva i informatike, barijere u nastavi računarstva i informatike u gimnazijskom obrazovanju, detekcija, umanjenje, otklanjanje barijera;Computer Science education, the teaching of Computer Science and Information Technology, barriers in the teaching of Computer Science and Information Technology in grammar schools, detection, reduction, elimination of the barriers | Датум издавања: | 24-јан-2012 | Издавач: | Univerzitet u Novom Sadu, Tehnički fakultet Mihajlo Pupin u Zrenjaninu University of Novi Sad, Mihajlo Pupin Technical Faculty at Zrenjanin |
Сажетак: | <p>Na osnovu rezultata istraživanja, kao doprinos kurikulumu informatičkog obrazovanja u<br />predstojećoj reformi gimnazije, dat je predlog modela nastave računarstva i informatike na principima stalnog umanjenja barijera</p> <p> Computer Science education, the teaching of<br /> Computer Science and Information Technology,<br /> barriers in the teaching of Computer Science<br /> and Information Technology in grammar<br /> schools, detection, reduction, elimination of the<br /> barriers</p> |
URI: | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27726 |
Налази се у колекцијама: | FF Publikacije/Publications TFZR Teze/Theses |
Приказати целокупан запис ставки
Преглед/и станица
15
Протекла недеља
8
8
Протекли месец
0
0
проверено 10.05.2024.
Google ScholarTM
Проверите
Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.