Mоlimо vаs kоristitе оvај idеntifikаtоr zа citirаnjе ili оvај link dо оvе stаvkе:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27659
Nаziv: | Коmparativ analisis of use tradicional and modern teaching aids in geography education Компаративна анализа погодности употребе традиционалних и савремених наставних средстава у настави географије Komparativna analiza pogodnosti upotrebe tradicionalnih i savremenih nastavnih sredstava u nastavi geografije |
Аutоri: | Остојић Ђокић Биљана | Ključnе rеči: | geography, education, teaching aids;географија, настава, наставна средства;geografija, nastava, nastavna sredstva | Dаtum izdаvаnjа: | 23-дец-2011 | Izdаvаč: | Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad |
Sažetak: | <p style="text-align: justify; ">Промјене у образовном систему Републике Српске последњих десетак година довеле су до увођења већег броја иновација у образовни процес. Све веће инсистирање на интеракцијама у учионици приликом реализације наставних садржаја захтијевају од наставника да буде креативнији и што боље осмисли настави час, што се данас постиже и употребом савремених наставних средстава. Када у настави говоримо о савременим наставним средствима првенствено мислимо на увођење рачунара у наставу и бројне могућности које нуди. Увођењем савремених наставних средстава у наставу географије не треба заборавити и избацити из примјене традиционална наставна средства. У школама у Републици Српској нажалост, данас постоје потешкоће у увођењу савремених наставних средстава. Једна од њих је материјалне природе и односи се на набавку оваквих средстава, која захтијевају издвајање доста новчаних средстава. Друга потешкоћа огледа се у обучености наставног особља за коришћење савремених наставних средстава. Данас је мали проценат школа у Републици Српској опремљен довољним бројем савремених наставних средстава, првенствено рачунарима.</p> <p style="text-align: justify; ">Promjene u obrazovnom sistemu Republike Srpske poslednjih desetak godina dovele su do uvođenja većeg broja inovacija u obrazovni proces. Sve veće insistiranje na interakcijama u učionici prilikom realizacije nastavnih sadržaja zahtijevaju od nastavnika da bude kreativniji i što bolje osmisli nastavi čas, što se danas postiže i upotrebom savremenih nastavnih sredstava. Kada u nastavi govorimo o savremenim nastavnim sredstvima prvenstveno mislimo na uvođenje računara u nastavu i brojne mogućnosti koje nudi. Uvođenjem savremenih nastavnih sredstava u nastavu geografije ne treba zaboraviti i izbaciti iz primjene tradicionalna nastavna sredstva. U školama u Republici Srpskoj nažalost, danas postoje poteškoće u uvođenju savremenih nastavnih sredstava. Jedna od njih je materijalne prirode i odnosi se na nabavku ovakvih sredstava, koja zahtijevaju izdvajanje dosta novčanih sredstava. Druga poteškoća ogleda se u obučenosti nastavnog osoblja za korišćenje savremenih nastavnih sredstava. Danas je mali procenat škola u Republici Srpskoj opremljen dovoljnim brojem savremenih nastavnih sredstava, prvenstveno računarima.</p> <p> Changes in the education system of the Srpska past ten years have led to the introduction of a<br /> number of innovations in education. The increasing emphasis on interaction in the clasroom<br /> during the implemetation of the teaching content requre teaching to be creativ and come up<br /> with better teaching moment, wich is now acheived by use of modern teaching aids. Once in<br /> class we talk about modern teaching aids we mean the introduction of computers in teaching<br /> and numerous opportunities it offers. Introduction of modern teaching aids in the teaching of<br /> geography should not be forgotten and out of the application of traditional teaching tools.<br /> In schools in the Republic of Srpska unfortunately, today there are difficulties in introducing<br /> modern teaching aids. One of them is of a material nature relating to the procurement of such<br /> funds, which require separation of a lot of money. Another difficulty lies in training teachers<br /> to use modern teaching aids. Today a small percentage of schools in the Republic of Srpska<br /> equipped with the teaching materials, primarily computers.</p> |
URI: | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27659 |
Nаlаzi sе u kоlеkciјаmа: | PMF Teze/Theses |
Prikаzаti cеlоkupаn zаpis stаvki
Prеglеd/i stаnicа
14
Prоtеklа nеdеljа
7
7
Prоtеkli mеsеc
0
0
prоvеrеnо 10.05.2024.
Google ScholarTM
Prоvеritе
Stаvkе nа DSpace-u su zаštićеnе аutоrskim prаvimа, sа svim prаvimа zаdržаnim, оsim аkо nije drugačije naznačeno.