Mоlimо vаs kоristitе оvај idеntifikаtоr zа citirаnjе ili оvај link dо оvе stаvkе: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27433
Nаziv: Efekti primene multimedije u nastavi biohemije u visokom strukovnom obrazovanju
Effects of using multimedia in biochemistry teaching in higher professional education
Аutоri: Mijić Ljubica
Ključnе rеči: Hemija;Chemistry
Dаtum izdаvаnjа: 17-јун-2010
Izdаvаč: Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu
University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad
Sažetak: <p> U ovom radu je izveden eksperiment iz dva dela. U prvom delu eksperimenta<br /> dizajniran je e-nastavni materijal za nastavnu temu &bdquo;Proteini i biosinteza<br /> proteina&ldquo;. Materijal je dizajniran u skladu sa SCORM standardom i opisan je meta<br /> podacima. U drugom delu eksperimenta izvršeno je ispitivanj efekata primene<br /> multimedije u nastavi biohemije u visokom strukovnom obrazovanju. Na osnovu dobijenih<br /> rezultata može se zaključiti da primena multimedije ima uticaj na proces učenja<br /> biohemijskih sadržaja. Na osnovu ovih rezultata može se sa 99,00% sigurnosti<br /> tvrditi da će se, pod nepromenjenim uslovima eksperimenta, ovakvi rezultati<br /> ponoviti i ubuduće. Nastavni sadržaji sa dosta visokoapstraktnih pojmova se ne<br /> mogu proučavati isključivo elektronskim putem, primenom multimedije, pa je zato<br /> poželjno za takve sadržaje kombinovati klasične metode učenja sa učenjem koje je<br /> potpomognuto multimedijalnim tehnologijama. Takođe se može tvrditi da se<br /> kombinovanjem neposrednog učenja i e-učenja potpomognutog primenom multimedije,<br /> postižu bolji efekti učenja nego ako se primenjuje samo e-učenje uz primenu<br /> multimedije.</p>
<p> This paper contanis the experiment done in two parts. In the first part, e-education<br /> content is designed for the following teaching subject:&rdquo; Proteins and biosyntesis of<br /> proteins.&ldquo; The content is designed in accordance with SCORM standard and described<br /> by meta data. In the second part, the effects of using multimedia in biochemistry<br /> teaching in Higher professional education, were designed. On the basis of the obtained<br /> results, it can be concluded that using multimedia has an influence on the process of<br /> teaching biochemical contents. In accordance with these results, it can be claimed with<br /> 99,00% certainty that, under the unchanged experiment conditions, these results will be<br /> repeated in the future. Teaching contents with a lot of abstract notions connot be studied<br /> exclusively by e-learning using multimedia, so it is desirable to combine classical<br /> methods of learning withe learning by multimedia technologies. It can also be claimed<br /> that combining direct learning with e-learning by using multimedia, results withe better<br /> effects than only using e-learning by multimedia.</p>
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27433
Nаlаzi sе u kоlеkciјаmа:PMF Teze/Theses

Prikаzаti cеlоkupаn zаpis stаvki

Prеglеd/i stаnicа

17
Prоtеklа nеdеljа
9
Prоtеkli mеsеc
1
prоvеrеnо 10.05.2024.

Google ScholarTM

Prоvеritе


Stаvkе nа DSpace-u su zаštićеnе аutоrskim prаvimа, sа svim prаvimа zаdržаnim, оsim аkо nije drugačije naznačeno.