Mоlimо vаs kоristitе оvај idеntifikаtоr zа citirаnjе ili оvај link dо оvе stаvkе: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/22085
Nаziv: Ponašanje potrošača na turističkom tržištu
Аutоri: Đeri Lukrecija 
Ključnе rеči: Prirodne nauke / turizam
Dаtum izdаvаnjа: 2009
Izdаvаč: Zadužbina Andrejević
Sažetak: Autorka u monografiji daje prikaz ponašanja turista pri izboru turističke destinacije i preporučuje primenu modela “Tilda” koji naglašava ulogu situacionih faktora i podsvesnih motiva na proces donošenja odluke o izboru turističke destinacije, što je nov pristup donošenju odluka turističkih potrošača. Ovom novinom pomerene su granice teorijskih saznanja u ovoj oblasti. Primena rezultata ovog rada izoštrava konkurenciju u turizmu, čime monografija dobija na svom značaju.
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/22085
ISBN: 9788672447750
ISSN: 1450-801X
Nаlаzi sе u kоlеkciјаmа:PMF Publikacije/Publications

Prikаzаti cеlоkupаn zаpis stаvki

Prеglеd/i stаnicа

29
Prоtеklа nеdеljа
6
Prоtеkli mеsеc
1
prоvеrеnо 10.05.2024.

Google ScholarTM

Prоvеritе

Аlt mеtrikа


Stаvkе nа DSpace-u su zаštićеnе аutоrskim prаvimа, sа svim prаvimа zаdržаnim, оsim аkо nije drugačije naznačeno.