Please use this identifier to cite or link to this item: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/22085
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐeri Lukrecija-
dc.date.accessioned2020-12-13T16:16:55Z-
dc.date.available2020-12-13T16:16:55Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.isbn9788672447750-
dc.identifier.issn1450-801X-
dc.identifier.urihttps://open.uns.ac.rs/handle/123456789/22085-
dc.description.abstractAutorka u monografiji daje prikaz ponašanja turista pri izboru turističke destinacije i preporučuje primenu modela “Tilda” koji naglašava ulogu situacionih faktora i podsvesnih motiva na proces donošenja odluke o izboru turističke destinacije, što je nov pristup donošenju odluka turističkih potrošača. Ovom novinom pomerene su granice teorijskih saznanja u ovoj oblasti. Primena rezultata ovog rada izoštrava konkurenciju u turizmu, čime monografija dobija na svom značaju.sr
dc.language.isosr-
dc.publisherZadužbina Andrejevićsr
dc.sourceCRIS UNS-
dc.source.urihttp://cris.uns.ac.rs-
dc.subjectPrirodne nauke / turizamsr
dc.titlePonašanje potrošača na turističkom tržištusr
dc.typeBooken
dc.identifier.urlhttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=16196&source=BEOPEN&language=enen
dc.identifier.externalcrisreference(BISIS)16196-
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
crisitem.author.deptPrirodno-matematički fakultet, Departman za geografiju, turizam i hotelijerstvo-
crisitem.author.orcid0000-0002-4628-7647-
crisitem.author.parentorgPrirodno-matematički fakultet-
Appears in Collections:PMF Publikacije/Publications
Show simple item record

Page view(s)

29
Last Week
6
Last month
1
checked on May 10, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.