Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/22085
Назив: Ponašanje potrošača na turističkom tržištu
Аутори: Đeri Lukrecija 
Кључне речи: Prirodne nauke / turizam
Датум издавања: 2009
Издавач: Zadužbina Andrejević
Сажетак: Autorka u monografiji daje prikaz ponašanja turista pri izboru turističke destinacije i preporučuje primenu modela “Tilda” koji naglašava ulogu situacionih faktora i podsvesnih motiva na proces donošenja odluke o izboru turističke destinacije, što je nov pristup donošenju odluka turističkih potrošača. Ovom novinom pomerene su granice teorijskih saznanja u ovoj oblasti. Primena rezultata ovog rada izoštrava konkurenciju u turizmu, čime monografija dobija na svom značaju.
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/22085
ISBN: 9788672447750
ISSN: 1450-801X
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

29
Протекла недеља
6
Протекли месец
1
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите

Алт метрика


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.