Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/6003
Назив: The impact of media relations on certain organizational and business performances: Serbian case
Аутори: Terek, Edit 
Nikolić, Milica
Vukonjanski J.
Gligorović B.
Janković B.
Датум издавања: 1-сеп-2015
Часопис: Public Relations Review
Сажетак: © 2015 Elsevier Inc. This paper presents the results of research into the impact of media relations on certain organizational and business performances. The data were obtained using questionnaires completed by N= 394 middle managers from 123 companies in Serbia. To increase organizational performances, companies should pay close attention to modern media, as well as to the presence of the CEO in the media. To increase business performance, companies should pay considerable attention to both modern and traditional media, while the company's media presence has an advantage over that of the CEO.
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/6003
ISSN: 3638111
DOI: 10.1016/j.pubrev.2015.04.004
Налази се у колекцијама:TFZR Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

SCOPUSTM   
Навођења

3
проверено 14.09.2022.

Преглед/и станица

28
Протекла недеља
5
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите

Алт метрика


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.