Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31090
Назив: ЗАВИСНОСТ УЧЕНИЧКОГ ПОСТИГНУЋА ОД НАЧИНА ПРЕЗЕНТОВАЊА НАСТАВНИХ САДРЖАЈА У НАСТАВИ ХЕМИЈЕ
Аутори: Adamov Jasna 
Olić Stanislava
Tošanović Stanislava
Banić Branislav
Датум издавања: 2014
Часопис: Technics and Informatics in Education, Техника и информатика у образовању, Чачак, Србија, 2014, 30-31.05.2014.
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31090
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

15
Протекла недеља
4
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.