Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31090
Назив: | ЗАВИСНОСТ УЧЕНИЧКОГ ПОСТИГНУЋА ОД НАЧИНА ПРЕЗЕНТОВАЊА НАСТАВНИХ САДРЖАЈА У НАСТАВИ ХЕМИЈЕ | Аутори: | Adamov Jasna Olić Stanislava Tošanović Stanislava Banić Branislav |
Датум издавања: | 2014 | Часопис: | Technics and Informatics in Education, Техника и информатика у образовању, Чачак, Србија, 2014, 30-31.05.2014. | URI: | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31090 |
Налази се у колекцијама: | PMF Publikacije/Publications |
Приказати целокупан запис ставки
Преглед/и станица
15
Протекла недеља
4
4
Протекли месец
0
0
проверено 10.05.2024.
Google ScholarTM
Проверите
Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.