Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/30473
Назив: Uticaj sistemičkih zadataka na učeničko smisleno razumevanje u srednjoškolskoj nastavi organske hemije
Аутори: Hrin Tamara 
Segedinac Mirjana 
Milenković Dušica
Датум издавања: 2014
Часопис: TEORIJA I PRAKSA NAUKE U DRUTVU: IZAZOVI I PERSPEKTIVE , TEORIJA I PRAKSA NAUKE U DRUTVU: IZAZOVI I PERSPEKTIVE , Beograd, Srbija, 2014
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/30473
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

16
Протекла недеља
7
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.