Mоlimо vаs kоristitе оvај idеntifikаtоr zа citirаnjе ili оvај link dо оvе stаvkе:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/29421
Nаziv: | Personalization of learning process in Tutoring System Supported with the Semantic Web Technologies Personalizacija procesa elektronskog učenja u tutorskom sistemu primenom tehnologija semantičkog veba |
Аutоri: | Vesin Boban | Ključnе rеči: | tutoring systems, eLearning, Java, Semantic Web, ontology, adaptation rules;tutorski sistemi, elektronsko učenje, Java, semantički veb, ontologije, adaptivna pravila | Dаtum izdаvаnjа: | 1-сеп-2014 | Izdаvаč: | Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad |
Sažetak: | <p>Predmet istraživanja disertacije obuhvata realizaciju opšteg modela tutorskog<br />sistema za elektronsko učenje iz različitih domena primenom tehnologija semantičkog<br />veba i primena tog modela za izgradnju tutorskog sistema za učenje programskog jezika Java sa elementima personalizacije.<br />Cilj disertacije je implementacija i predstavljanje svih elemenata tutorskog sistema za<br />učenje programskog jezika Java pomodu tehnologija semantičkog veba. Ovaj proces<br />obuhvata kreiranje osnovnih gradivnih ontologija kao i pravila za izvođenje konkretnih<br />akcija kojim se postiže personalizacija nastavnog materijala.</p> <p>The subject of the dissertation includes the implementation of a conceptual model of tutoring system for e-learning in different domains using semantic web technologies and application of that model in a design of a tutoring system for personalised learning of Java programming language.</p><p>The goal of the dissertation is the implementation and presentation of all elements of the tutoring system for learning the Java programming language using semantic web technologies. This process includes the creation of the fundamental building blocks of ontologies and rules for carrying out the actions for adaptation of teaching materials.</p> |
URI: | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/29421 |
Nаlаzi sе u kоlеkciјаmа: | PMF Teze/Theses |
Prikаzаti cеlоkupаn zаpis stаvki
Prеglеd/i stаnicа
21
Prоtеklа nеdеljа
8
8
Prоtеkli mеsеc
0
0
prоvеrеnо 10.05.2024.
Google ScholarTM
Prоvеritе
Stаvkе nа DSpace-u su zаštićеnе аutоrskim prаvimа, sа svim prаvimа zаdržаnim, оsim аkо nije drugačije naznačeno.