Please use this identifier to cite or link to this item:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/28953
Title: | Проблемска настава у предмету Природа и друштво Problemska nastava u predmetu Priroda i društvo |
Authors: | Ladičorbić Snežana | Issue Date: | 14-Feb-2014 | Publisher: | Univerzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet u Novom Sadu University of Novi Sad, Faculty of Philosophy at Novi Sad |
Abstract: | <p> Рад који нудимо јавности заснован је на теоријско-емпиријским проучавањима ефеката примене проблемске наставе на квалитет и квантитет знања ученика у млађим разредима основне школе. Ефикасност примене проблемско стваралачких , дидактичко - методичких стратегија у настави природе и друштва установљена је на основу финалних испитивања и компарације резултата контролне и експерименталне групе ученика. Након реализације истраживања, анализе и обраде података, понудићемо предлоге садржаја и дидактичко – методичког обликовања наставе. Надамо се да ће примена ових савремених модела наставе дати допринос унапређењу, модернизацији и интензивирању наставног рада у предмету природа и друштво.</p><p> </p> <p> Rad koji nudimo javnosti zasnovan je na teorijsko-empirijskim proučavanjima efekata primene problemske nastave na kvalitet i kvantitet znanja učenika u mlađim razredima osnovne škole. Efikasnost primene problemsko stvaralačkih , didaktičko - metodičkih strategija u nastavi prirode i društva ustanovljena je na osnovu finalnih ispitivanja i komparacije rezultata kontrolne i eksperimentalne grupe učenika. Nakon realizacije istraživanja, analize i obrade podataka, ponudićemo predloge sadržaja i didaktičko – metodičkog oblikovanja nastave. Nadamo se da će primena ovih savremenih modela nastave dati doprinos unapređenju, modernizaciji i intenziviranju nastavnog rada u predmetu priroda i društvo.</p><p> </p> |
URI: | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/28953 |
Appears in Collections: | FF Teze/Theses |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.