Please use this identifier to cite or link to this item: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/28953
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAndevski Milica-
dc.contributor.authorLadičorbić Snežana-
dc.contributor.otherBudić Spomenka-
dc.contributor.otherGajić Olivera-
dc.contributor.otherAdamov Jasna-
dc.contributor.otherCvjetićanin Stanko-
dc.date.accessioned2020-12-14T16:05:46Z-
dc.date.available2020-12-14T16:05:46Z-
dc.date.issued2014-02-14-
dc.identifier.urihttps://open.uns.ac.rs/handle/123456789/28953-
dc.description.abstract<p>&nbsp;Рад који нудимо јавности заснован је на теоријско-емпиријским проучавањима ефеката примене проблемске наставе на квалитет и квантитет знања ученика у млађим разредима основне школе. Ефикасност примене проблемско стваралачких , дидактичко -&nbsp; методичких&nbsp; стратегија у настави природе и друштва установљена је на основу финалних испитивања и компарације резултата контролне и експерименталне групе ученика. Након реализације истраживања, анализе и обраде података, понудићемо предлоге садржаја и дидактичко &ndash; методичког обликовања наставе. Надамо се да ће примена ових савремених модела наставе дати допринос унапређењу, модернизацији и интензивирању наставног рада у предмету природа и друштво.</p><p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p>sr
dc.description.abstract<p>&nbsp;Rad koji nudimo javnosti zasnovan je na teorijsko-empirijskim proučavanjima efekata primene problemske nastave na kvalitet i kvantitet znanja učenika u mlađim razredima osnovne škole. Efikasnost primene problemsko stvaralačkih , didaktičko -&nbsp; metodičkih&nbsp; strategija u nastavi prirode i društva ustanovljena je na osnovu finalnih ispitivanja i komparacije rezultata kontrolne i eksperimentalne grupe učenika. Nakon realizacije istraživanja, analize i obrade podataka, ponudićemo predloge sadržaja i didaktičko &ndash; metodičkog oblikovanja nastave. Nadamo se da će primena ovih savremenih modela nastave dati doprinos unapređenju, modernizaciji i intenziviranju nastavnog rada u predmetu priroda i društvo.</p><p>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p>sr
dc.language.isosr (cyrillic script)-
dc.publisherUniverzitet u Novom Sadu, Filozofski fakultet u Novom Sadusr
dc.publisherUniversity of Novi Sad, Faculty of Philosophy at Novi Saden
dc.sourceCRIS UNS-
dc.source.urihttp://cris.uns.ac.rs-
dc.titleПроблемска настава у предмету Природа и друштвоsr
dc.titleProblemska nastava u predmetu Priroda i društvosr
dc.typeThesisen
dc.identifier.urlhttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=85473&source=BEOPEN&language=enen
dc.identifier.externalcrisreference(BISIS)85473-
dc.source.institutionFilozofski fakultet u Novom Sadusr
item.grantfulltextnone-
item.fulltextNo Fulltext-
Appears in Collections:FF Teze/Theses
Show simple item record

Page view(s)

190
Last Week
13
Last month
0
checked on May 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.