Mоlimо vаs kоristitе оvај idеntifikаtоr zа citirаnjе ili оvај link dо оvе stаvkе:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27762
Nаziv: | Primena računara na uvođenje pojmova više matematike Teaching the advanced mathematical notions with the computer |
Аutоri: | Radovanović Jasminka | Ključnе rеči: | usvajanje pojmova više matematike / nastava više matematike, funkcija, grafik funkcije, izvodi funkcije, test, programski paket Mathematica, Scientifik WorkPlace, GeoGebra;didactic of mathematics, mathematical notions, function, derivatiove of function, graph of function, test, program package Mathematica, Scientifik WorkPlace, GeoGebra | Dаtum izdаvаnjа: | 11-мај-2011 | Izdаvаč: | Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad |
Sažetak: | <p>U doktorskoj disertaciji prikazana je obrada funkcije u četvrtom razredu srednje škole novim metodskim pristupom uz pomoć programskih paketa Mathematica, Scientifik WorkPlace i GeoGebra. Posebna pažnja posvećena je usvajanju pojma izvoda, kao jednog od najvažnijih pojmova više matematike, kao i njegova primena na ispitivanje toka funkcije. Novi metodski pristup je korišćen pri izvoĎenju nastave sa učenicima gimnazija, posle čega su uraĎeni testovi koji su prikazani i analizirani u doktorskoj disertaciji.</p> <p> Teaching the advanced mathematical notions with the computer, Didactic of mathematics<br /> Abstract: In this PHD thesis we present a new approach of the function in the fourth grade of<br /> high school by using packages Mathematica, Scientifik WorkPlace and GeoGebra. In particular,<br /> the new didactical approach to the teaching of the derivative of functions, and its applications, as<br /> the most important notion of advanced mathematics is presented. After the application of the new<br /> didactical approach, the students were tested, and the obtained results were analysed in the PHD<br /> thesis.</p> |
URI: | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27762 |
Nаlаzi sе u kоlеkciјаmа: | PMF Teze/Theses |
Prikаzаti cеlоkupаn zаpis stаvki
Prеglеd/i stаnicа
11
Prоtеklа nеdеljа
3
3
Prоtеkli mеsеc
0
0
prоvеrеnо 10.05.2024.
Google ScholarTM
Prоvеritе
Stаvkе nа DSpace-u su zаštićеnе аutоrskim prаvimа, sа svim prаvimа zаdržаnim, оsim аkо nije drugačije naznačeno.