Please use this identifier to cite or link to this item: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27707
Title: Утицај информационе технологије на квалитет знања везаних за функције
Uticaj informacione tehnologije na kvalitet znanja vezanih za funkcije
Impact of information technology on the quality of knowledge related to the functions
Authors: Димовски Игор
Keywords: Функције; Информационе технологије; 3D визуелизација; Есенцијално математичко знање; Математичко мишљење; Утицај; Мерење утицаја.;Funkcije; Informacione tehnologije; 3D vizuelizacija; Esencijalno matematičko znanje; Matematičko mišljenje; Uticaj; Merenje uticaja.;Functions; Information technology; 3D visualization; essential mathematical knowledge; Mathematical thinking; Impact; Impact measurement.
Issue Date: 4-Sep-2012
Publisher: Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu
University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad
Abstract: <p>У докторској дисертацији је презентирано свеобухватно педагошко истраживање које се односи на наставу математике на терцијарном, универзитетском нивоу. Израђени едукативни материјали у електронском формату, користећи програмског пакета Matlab, интегрисани су у настави. Статистички је истраживан утицај примене ИКТ на есенцијална знања која се односе на функције више променљивих, векторских функција и тродимензионалну аналитичку геометрију, интензивним<br />коришћењем 3D статичке и динамичке визуелизациске алатке. Део студената укључене у истраживању су самостално израђивали Matlab програме. Један део истраживање је фокусиран на могуће утицаје вештине програмирања на учење математичких концепата.</p>
<p>U doktorskoj disertaciji je prezentirano sveobuhvatno pedagoško istraživanje koje se odnosi na nastavu matematike na tercijarnom, univerzitetskom nivou. Izrađeni edukativni materijali u elektronskom formatu, koristeći programskog paketa Matlab, integrisani su u nastavi. Statistički je istraživan uticaj primene IKT na esencijalna znanja koja se odnose na funkcije više promenljivih, vektorskih funkcija i trodimenzionalnu analitičku geometriju, intenzivnim<br />korišćenjem 3D statičke i dinamičke vizuelizaciske alatke. Deo studenata uključene u istraživanju su samostalno izrađivali Matlab programe. Jedan deo istraživanje je fokusiran na moguće uticaje veštine programiranja na učenje matematičkih koncepata.</p>
<p> A comprehensive pedagogical research regarding teaching mathematics at a tertiary, university<br /> level has been presented in the PhD dissertation. The educational resources tailored in an electronic form<br /> using the programme package Matlab are integrated in the learning process. The impact of ICT use to the<br /> essential knowledge that refers to multivariate calculus (functions of several variables, vector-valued<br /> functions and the three-dimensional analytical geometry) has been statistically explored by intensive use of<br /> 3D static and dynamic visual tools. Part of the students who have participated in the research have<br /> developed Matlab programmes all by their own. One part of the research has been focused on probable<br /> impact of the programming skills on learning mathematical concepts.</p>
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27707
Appears in Collections:PMF Teze/Theses

Show full item record

Page view(s)

26
Last Week
7
Last month
0
checked on May 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.