Please use this identifier to cite or link to this item:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27707
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Takači Đurđica | - |
dc.contributor.author | Димовски Игор | - |
dc.contributor.other | Herceg Dragoslav | - |
dc.contributor.other | Takači Đurđica | - |
dc.contributor.other | Đukić Mara | - |
dc.contributor.other | Sendova Evgenia | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-13T22:19:10Z | - |
dc.date.available | 2020-12-13T22:19:10Z | - |
dc.date.issued | 2012-09-04 | - |
dc.identifier.uri | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27707 | - |
dc.description.abstract | <p>У докторској дисертацији је презентирано свеобухватно педагошко истраживање које се односи на наставу математике на терцијарном, универзитетском нивоу. Израђени едукативни материјали у електронском формату, користећи програмског пакета Matlab, интегрисани су у настави. Статистички је истраживан утицај примене ИКТ на есенцијална знања која се односе на функције више променљивих, векторских функција и тродимензионалну аналитичку геометрију, интензивним<br />коришћењем 3D статичке и динамичке визуелизациске алатке. Део студената укључене у истраживању су самостално израђивали Matlab програме. Један део истраживање је фокусиран на могуће утицаје вештине програмирања на учење математичких концепата.</p> | sr |
dc.description.abstract | <p>U doktorskoj disertaciji je prezentirano sveobuhvatno pedagoško istraživanje koje se odnosi na nastavu matematike na tercijarnom, univerzitetskom nivou. Izrađeni edukativni materijali u elektronskom formatu, koristeći programskog paketa Matlab, integrisani su u nastavi. Statistički je istraživan uticaj primene IKT na esencijalna znanja koja se odnose na funkcije više promenljivih, vektorskih funkcija i trodimenzionalnu analitičku geometriju, intenzivnim<br />korišćenjem 3D statičke i dinamičke vizuelizaciske alatke. Deo studenata uključene u istraživanju su samostalno izrađivali Matlab programe. Jedan deo istraživanje je fokusiran na moguće uticaje veštine programiranja na učenje matematičkih koncepata.</p> | sr |
dc.description.abstract | <p> A comprehensive pedagogical research regarding teaching mathematics at a tertiary, university<br /> level has been presented in the PhD dissertation. The educational resources tailored in an electronic form<br /> using the programme package Matlab are integrated in the learning process. The impact of ICT use to the<br /> essential knowledge that refers to multivariate calculus (functions of several variables, vector-valued<br /> functions and the three-dimensional analytical geometry) has been statistically explored by intensive use of<br /> 3D static and dynamic visual tools. Part of the students who have participated in the research have<br /> developed Matlab programmes all by their own. One part of the research has been focused on probable<br /> impact of the programming skills on learning mathematical concepts.</p> | en |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | sr (cyrillic script) | - |
dc.publisher | Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu | sr |
dc.publisher | University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad | en |
dc.source | CRIS UNS | - |
dc.source.uri | http://cris.uns.ac.rs | - |
dc.subject | Функције; Информационе технологије; 3D визуелизација; Есенцијално математичко знање; Математичко мишљење; Утицај; Мерење утицаја. | sr |
dc.subject | Funkcije; Informacione tehnologije; 3D vizuelizacija; Esencijalno matematičko znanje; Matematičko mišljenje; Uticaj; Merenje uticaja. | sr |
dc.subject | Functions; Information technology; 3D visualization; essential mathematical knowledge; Mathematical thinking; Impact; Impact measurement. | en |
dc.title | Утицај информационе технологије на квалитет знања везаних за функције | sr |
dc.title | Uticaj informacione tehnologije na kvalitet znanja vezanih za funkcije | sr |
dc.title | Impact of information technology on the quality of knowledge related to the functions | en |
dc.type | Thesis | en |
dc.identifier.url | https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=77283&source=BEOPEN&language=en | en |
dc.identifier.externalcrisreference | (BISIS)77283 | - |
dc.source.institution | Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu | sr |
item.fulltext | No Fulltext | - |
item.grantfulltext | none | - |
Appears in Collections: | PMF Teze/Theses |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.