Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/20055
Назив: | AN ANALYSIS OF THE HIGH SCHOOL STUDENTS’ ABILITIES TO READ REALISTIC, CONVENTIONAL, AND HYBRID IMAGES IN GENERAL CHEMISTRY | Аутори: | Рончевић Тамара Ćuk Željka Rodić Dušica Segedinac Mirjana Horvat Saša |
Датум издавања: | 2019 | Часопис: | Journal of Baltic Science Education | URI: | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/20055 | ISSN: | 1648-3898 | DOI: | 10.33225/jbse/19.18.943 |
Налази се у колекцијама: | PMF Publikacije/Publications |
Приказати целокупан запис ставки
Преглед/и станица
21
Протекла недеља
2
2
Протекли месец
0
0
проверено 10.05.2024.
Google ScholarTM
Проверите
Алт метрика
Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.