Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/20055
Назив: AN ANALYSIS OF THE HIGH SCHOOL STUDENTS’ ABILITIES TO READ REALISTIC, CONVENTIONAL, AND HYBRID IMAGES IN GENERAL CHEMISTRY
Аутори: Рончевић Тамара
Ćuk Željka
Rodić Dušica 
Segedinac Mirjana 
Horvat Saša
Датум издавања: 2019
Часопис: Journal of Baltic Science Education
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/20055
ISSN: 1648-3898
DOI: 10.33225/jbse/19.18.943
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

21
Протекла недеља
2
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите

Алт метрика


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.