Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/18907
Назив: Learning Analytics in Education: Objectives, Application, Possibilities and Challenges
Аутори: Klašnja-Milićević Aleksandra 
Ivanović Mirjana 
Датум издавања: 2018
Часопис: Constructionism 2018 -Constructionism, Computational Thinking andEducational Innovation: conference proceedings, Constructionism, computational thinking and educational innovation, Vilnius, Lithuania, 2018, 20-25.8.
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/18907
ISBN: 978-609-95760-1-5
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

19
Протекла недеља
8
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите

Алт метрика


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.