Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/18907
Назив: | Learning Analytics in Education: Objectives, Application, Possibilities and Challenges | Аутори: | Klašnja-Milićević Aleksandra Ivanović Mirjana |
Датум издавања: | 2018 | Часопис: | Constructionism 2018 -Constructionism, Computational Thinking andEducational Innovation: conference proceedings, Constructionism, computational thinking and educational innovation, Vilnius, Lithuania, 2018, 20-25.8. | URI: | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/18907 | ISBN: | 978-609-95760-1-5 |
Налази се у колекцијама: | PMF Publikacije/Publications |
Приказати целокупан запис ставки
Преглед/и станица
19
Протекла недеља
8
8
Протекли месец
0
0
проверено 10.05.2024.
Google ScholarTM
Проверите
Алт метрика
Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.