Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/18568
Назив: Determination of instructional efficiency and learners’ involvement in the flipped biology classroom in primary school
Аутори: Drakulić Vera 
Radulović Branka 
Pribićević Tijana 
Miljanović Tomka 
Здравковић Вујадин
Датум издавања: 2018
Часопис: Journal of Baltic Science Education
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/18568
ISSN: 1648-3898
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

21
Протекла недеља
5
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.