Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/18324
Назив: The principle of individualization in teaching illustrated by the example of inclusion in primary schools
Аутори: Ivanović Bibić Ljubica
Dražić Smilovac Sandra
Đukičin Vučković Smiljana
Ivkov-Džigurski Anđelija 
Đeri Lukrecija 
Датум издавања: 2017
Часопис: The Challenges of Contemporary Education, The challenges of Contemporary Education, Subotica, Srbija, 2017, 19-21.10.2017.
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/18324
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

22
Протекла недеља
6
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.