Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/17457
Назив: Modeling the Geography Class through Problem-Based Teaching: a Case Study from Novi Sad, Serbia
Аутори: Херцег Мандић Вера
Ivkov-Džigurski Anđelija 
Ивановић Бибић Љубица
Đukičin Smiljana 
Датум издавања: 2016
Часопис: Journal of Subject Didactics
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/17457
ISSN: 2466-4596
DOI: 10.5281/zenodo.55471
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

20
Протекла недеља
5
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите

Алт метрика


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.