Refined By:
Author:  Рончевић Тамара

Results 1-10 of 10 (Search time: 0.002 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
12019AN ANALYSIS OF THE HIGH SCHOOL STUDENTS’ ABILITIES TO READ REALISTIC, CONVENTIONAL, AND HYBRID IMAGES IN GENERAL CHEMISTRYРончевић Тамара; Ćuk Željka; Rodić Dušica ; Segedinac Mirjana ; Horvat Saša
22018Application of eye-tracking technique for analyzing students' performances in solving systemic questions in organic chemistryПањак Милица; Рончевић Тамара; Сегединац Мирјана 
32018Application of Systemic Three-Tier Diagnostic Instrument for Assessing Chemistry Student Teachers’ Conceptual Understanding of Organic Chemistry ReactionsРончевић Тамара; Родић Душица; Сегединац Мирјана ; Хорват Саша
42018Diagnosing Students’ Misconceptions in General Chemistry Using Four-Tier Multiple-Choice TestРодић Душица; Рончевић Тамара; Сегединац Мирјана ; Хорват Саша
52019Hybrid images as part of the primary school chemistry class instruction: mastering the concepts of amino acids and proteinsРончевић Тамара; Седлар Агнеш; Rodić Dušica ; Segedinac Mirjana 
62019Students’ abilities of reading images in general chemistry: The case of realistic, conventional and hybrid imagesРончевић Тамара; Ćuk Željka; Rodić Dušica ; Segedinac Mirjana ; Horvat Saša
72019Validation of Method for the Assessment of Cognitive Complexity of Chemical Technology Problem TasksHorvat Saša; Rodić Dušica ; Рончевић Тамара; Segedinac Mirjana 
82018Компаративна анализа одабраних уџбеника хемије за VII разред основне школеРодић Душица; Сегединац Мирјана ; Рончевић Тамара; Валентировић Суман Савка
92018Процена когнитивне комплексности стехиометријских задатака са израчунавањем лимитирајућег реактантаХорват Саша; Сегединац Мирјана ; Родић Душица; Рончевић Тамара
102018Утицај примене хибридних илустрација на постигнуће и ментални напор ученика у наставној теми "Аминокиселине и протеини"Рончевић Тамара; Седлар Агнеш; Родић Душица; Сегединац Мирјана