Please use this identifier to cite or link to this item: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31864
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMiljanović Tomka-
dc.contributor.authorSavić-Filipović D.-
dc.contributor.authorPribićević Tijana-
dc.date.accessioned2020-12-14T20:49:15Z-
dc.date.available2020-12-14T20:49:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.isbn978-86-6065-134-3-
dc.identifier.urihttps://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31864-
dc.language.isoen-
dc.relation.ispartofKvalitet obrazovnog sistema srbije u evropskoj perspektivi - Zbornik radova / knjiga 2en
dc.sourceCRIS UNS-
dc.source.urihttp://cris.uns.ac.rs-
dc.titleКолико ученици основне школе уче и знају о полности и како им ове садржаје што боље приближитиen
dc.typeBook Chapteren
dc.identifier.urlhttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=98548&source=BEOPEN&language=enen
dc.relation.lastpage379-
dc.relation.firstpage365-
dc.identifier.externalcrisreference(BISIS)98548-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptPrirodno-matematički fakultet, Departman za biologiju i ekologiju-
crisitem.author.deptPrirodno-matematički fakultet, Departman za biologiju i ekologiju-
crisitem.author.parentorgPrirodno-matematički fakultet-
crisitem.author.parentorgPrirodno-matematički fakultet-
Appears in Collections:PMF Publikacije/Publications
Show simple item record

Page view(s)

15
Last Week
4
Last month
0
checked on May 10, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.