Please use this identifier to cite or link to this item: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/30205
Title: Modeling Problem-based Learning in Teaching of Geography
Моделирање проблемског учења у настави географије
Modeliranje problemskog učenja u nastavi geografije
Authors: Херцег Мандић Вера
Keywords: Problem-based learning, geography, curriculum, benefits, risks, best practices;проблемска настава, моделирање, географија;problemska nastava, modeliranje, geografija
Issue Date: 8-Oct-2013
Publisher: Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu
University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad
Abstract: <p>У дисертацији посматрамо моделирање проблемског учења у настави географије засновано&nbsp;на групном раду уз могућност коришћења рачунара, интернета и богатијег скупа&nbsp;релевантних података. За поједине наставне јединицедати су модели проблемског учења.&nbsp;Испитивање ефикасности предложених модела обрађено је компаративном анализом&nbsp;резултата педагошког експеримента. На основу резултата финалног теста закључено је да&nbsp;посматрани модели позитивно утичу на побољшање &nbsp;успеха ученика у настави географије у&nbsp;основним и средњим школама.</p>
<p>U disertaciji posmatramo modeliranje problemskog učenja u nastavi geografije zasnovano&nbsp;na grupnom radu uz mogućnost korišćenja računara, interneta i bogatijeg skupa&nbsp;relevantnih podataka. Za pojedine nastavne jedinicedati su modeli problemskog učenja.&nbsp;Ispitivanje efikasnosti predloženih modela obrađeno je komparativnom analizom&nbsp;rezultata pedagoškog eksperimenta. Na osnovu rezultata finalnog testa zaključeno je da&nbsp;posmatrani modeli pozitivno utiču na poboljšanje &nbsp;uspeha učenika u nastavi geografije u&nbsp;osnovnim i srednjim školama.</p>
<p>In&nbsp; the dissertation,&nbsp; we&nbsp; look&nbsp; at&nbsp; modeling&nbsp; problem&nbsp; based&nbsp; learning in&nbsp; geography,&nbsp; based &nbsp;on group&nbsp;work&nbsp; with&nbsp; the&nbsp; ability&nbsp; to&nbsp; use&nbsp; computers,&nbsp; the&nbsp; internet&nbsp; and&nbsp; a&nbsp; richer&nbsp; set&nbsp; of&nbsp; relevant&nbsp; data.&nbsp; For&nbsp; each&nbsp;lesson are given learning models of problem. Effectiveness of the proposed models is discussed&nbsp;comparative&nbsp; analysis&nbsp; of&nbsp; pedagogical&nbsp; experiment.&nbsp; Based&nbsp; on&nbsp; the&nbsp; results&nbsp; of&nbsp; the&nbsp; final&nbsp; test&nbsp; is&nbsp;concluded&nbsp; that&nbsp; models&nbsp; the&nbsp; observed&nbsp; positive&nbsp; impact&nbsp; on&nbsp; improving&nbsp; student&nbsp; achievement&nbsp; in&nbsp; the&nbsp;teaching of geography in elementary and secondary schools.</p>
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/30205
Appears in Collections:PMF Teze/Theses

Show full item record

Page view(s)

7
Last Week
0
Last month
0
checked on May 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.