Please use this identifier to cite or link to this item:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/30205
Title: | Modeling Problem-based Learning in Teaching of Geography Моделирање проблемског учења у настави географије Modeliranje problemskog učenja u nastavi geografije |
Authors: | Херцег Мандић Вера | Keywords: | Problem-based learning, geography, curriculum, benefits, risks, best practices;проблемска настава, моделирање, географија;problemska nastava, modeliranje, geografija | Issue Date: | 8-Oct-2013 | Publisher: | Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad |
Abstract: | <p>У дисертацији посматрамо моделирање проблемског учења у настави географије засновано на групном раду уз могућност коришћења рачунара, интернета и богатијег скупа релевантних података. За поједине наставне јединицедати су модели проблемског учења. Испитивање ефикасности предложених модела обрађено је компаративном анализом резултата педагошког експеримента. На основу резултата финалног теста закључено је да посматрани модели позитивно утичу на побољшање успеха ученика у настави географије у основним и средњим школама.</p> <p>U disertaciji posmatramo modeliranje problemskog učenja u nastavi geografije zasnovano na grupnom radu uz mogućnost korišćenja računara, interneta i bogatijeg skupa relevantnih podataka. Za pojedine nastavne jedinicedati su modeli problemskog učenja. Ispitivanje efikasnosti predloženih modela obrađeno je komparativnom analizom rezultata pedagoškog eksperimenta. Na osnovu rezultata finalnog testa zaključeno je da posmatrani modeli pozitivno utiču na poboljšanje uspeha učenika u nastavi geografije u osnovnim i srednjim školama.</p> <p>In the dissertation, we look at modeling problem based learning in geography, based on group work with the ability to use computers, the internet and a richer set of relevant data. For each lesson are given learning models of problem. Effectiveness of the proposed models is discussed comparative analysis of pedagogical experiment. Based on the results of the final test is concluded that models the observed positive impact on improving student achievement in the teaching of geography in elementary and secondary schools.</p> |
URI: | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/30205 |
Appears in Collections: | PMF Teze/Theses |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.