Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/28370
Назив: The Learning Area Principles as a Framework for the Development of Tourism Development Strategy of Novi Sad
Принципи учеће регије као оквир за израду стратегије развоја туризма у Новом Саду
Principi učeće regije kao okvir za izradu strategije razvoja turizma u Novom Sadu
Аутори: Давидовић Немања
Кључне речи: Learning area, tourism, management, Novi Sad;Учећа регија, туризам, менаџмент, Нови Сад;Učeća regija, turizam, menadžment, Novi Sad
Датум издавања: 28-дец-2012
Издавач: Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu
University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad
Сажетак: <p>Докторска дисертација &bdquo;Принципи учеће регије као&nbsp;оквир за израду стратегије развоја туризма у Новом&nbsp;Саду&ldquo; односи се на простор Новог Сада и околине.&nbsp;<br />Концепт туристичке учеће регије је мулти-стејкхолдерски међусекторски приступ решавању&nbsp;проблема у циљу побољшања перформанси малих и&nbsp;средњих предузећа &nbsp;и људских ресурса туристичке&nbsp;привреде на нивоу дестинације. Програм истраживања&nbsp;обухвата:&nbsp; теоријско објашњење и дефинисање&nbsp;принципа туристичке учеће регије,&nbsp; идентификовање&nbsp;стејкхолдера туризма Новог Сада,&nbsp; дефинисање&nbsp;карактеристика и ресурса дестинације Нови Сад,&nbsp;анализа окружења туристичке привреде Новог Сада,&nbsp;идентификовање потреба и шанси дестинације Новог&nbsp;Сада за учењем&nbsp; (утврђивањем веза између стилова&nbsp;лидерства, димензија учеће организације и задовољства&nbsp;послом) и&nbsp; указивање на доступне фондове и&nbsp;иницијативе за повећање капацитета дестинације.</p>
<p>Doktorska disertacija &bdquo;Principi učeće regije kao&nbsp;okvir za izradu strategije razvoja turizma u Novom&nbsp;Sadu&ldquo; odnosi se na prostor Novog Sada i okoline.&nbsp;<br />Koncept turističke učeće regije je multi-stejkholderski međusektorski pristup rešavanju&nbsp;problema u cilju poboljšanja performansi malih i&nbsp;srednjih preduzeća &nbsp;i ljudskih resursa turističke&nbsp;privrede na nivou destinacije. Program istraživanja&nbsp;obuhvata:&nbsp; teorijsko objašnjenje i definisanje&nbsp;principa turističke učeće regije,&nbsp; identifikovanje&nbsp;stejkholdera turizma Novog Sada,&nbsp; definisanje&nbsp;karakteristika i resursa destinacije Novi Sad,&nbsp;analiza okruženja turističke privrede Novog Sada,&nbsp;identifikovanje potreba i šansi destinacije Novog&nbsp;Sada za učenjem&nbsp; (utvrđivanjem veza između stilova&nbsp;liderstva, dimenzija učeće organizacije i zadovoljstva&nbsp;poslom) i&nbsp; ukazivanje na dostupne fondove i&nbsp;inicijative za povećanje kapaciteta destinacije.</p>
<p>Doctoral dissertation &ldquo;The Learning Area Principles as a&nbsp;Framework for the Development of Tourism Development&nbsp;Strategy of Novi Sad&rdquo; refers to Novi Sad and its&nbsp;surroundings. The learning area concept is a multi-stakeholder inter-sectoral approach to problem solving in&nbsp;order to enhance the performance of SME&rsquo;s and human&nbsp;resources of tourism sector on destination level. The research consists of: theoretical background and explanation of tourism learning area principles, identification of tourism stakeholders in Novi Sad, defining the characteristics and resources of Novi Sad as a tourism destination, environmental analysis of tourism sector of Novi Sad, identification of learning needs and opportunities of Novi Sad (examining the links between leadership styles, dimensions of learning organization and job satisfaction) and indicating funds and initiatives for enhancing destination capacities that are available.</p>
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/28370
DOI: 10.2298/NS20121228DAVIDOVIC
Налази се у колекцијама:PMF Teze/Theses

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

17
Протекла недеља
6
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите

Алт метрика


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.