Please use this identifier to cite or link to this item:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27651
Title: | Примена научног метода у настави физике у друштвено – језичком смеру гимназије Primena naučnog metoda u nastavi fizike u društveno – jezičkom smeru gimnazije Application of scientific methods in teaching physics in languages and social sciences department of grammar schools |
Authors: | Nagl Mirko G. | Keywords: | научни метод, настава физика, гравитација, постигнуће ученика, функционалност знања;naučni metod, nastava fizika, gravitacija, postignuće učenika, funkcionalnost znanja;Scientific method, teaching physics, gravity, student achievement, applicability of knowledge | Issue Date: | 24-Oct-2011 | Publisher: | Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad |
Abstract: | <p>Приказана је анализа резултата квантума, квалитета и ретенције знања при обради наставне теме Гравитација применом научног метода у настави физике за ученике гимназије друштвено – језичког смера. Статистички значајни резултати показују да примена научног метода резултује порастом квантума, квалитета и ретенције знања ученика у односу на знања ученика за које је настава изведена на традиционални начин.</p> <p>Prikazana je analiza rezultata kvantuma, kvaliteta i retencije znanja pri obradi nastavne teme Gravitacija primenom naučnog metoda u nastavi fizike za učenike gimnazije društveno – jezičkog smera. Statistički značajni rezultati pokazuju da primena naučnog metoda rezultuje porastom kvantuma, kvaliteta i retencije znanja učenika u odnosu na znanja učenika za koje je nastava izvedena na tradicionalni način.</p> <p> The analysis of the results of quantum, quality and retention of knowledge when processing a specific topic using the Gravity of the scientific method in physics for high school students socio - linguistic directions. Statistically significant results show that the application of scientific method results in increased quantum, quality and retention of students knowledge in relation to students knowledge of the teaching is done in traditional ways.</p> |
URI: | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27651 |
Appears in Collections: | PMF Teze/Theses |
Show full item record
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.