Please use this identifier to cite or link to this item: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27651
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorObadović Dušanka-
dc.contributor.authorNagl Mirko G.-
dc.contributor.otherSegedinac Mirjana-
dc.contributor.otherPantić Milan-
dc.contributor.otherBudić Spomenka-
dc.date.accessioned2020-12-13T22:14:09Z-
dc.date.available2020-12-13T22:14:09Z-
dc.date.issued2011-10-24-
dc.identifier.urihttps://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27651-
dc.description.abstract<p>Приказана је анализа резултата квантума, квалитета и ретенције знања при обради наставне теме Гравитација применом научног метода у настави физике за ученике гимназије друштвено &ndash; језичког смера. Статистички значајни резултати показују да примена научног метода резултује порастом квантума, квалитета и ретенције знања ученика у односу на знања ученика за које је настава изведена на традиционални начин.</p>sr
dc.description.abstract<p>Prikazana je analiza rezultata kvantuma, kvaliteta i retencije znanja pri obradi nastavne teme Gravitacija primenom naučnog metoda u nastavi fizike za učenike gimnazije društveno &ndash; jezičkog smera. Statistički značajni rezultati pokazuju da primena naučnog metoda rezultuje porastom kvantuma, kvaliteta i retencije znanja učenika u odnosu na znanja učenika za koje je nastava izvedena na tradicionalni način.</p>sr
dc.description.abstract<p> The analysis of the results of quantum, quality and retention of knowledge when processing a specific topic using the Gravity of the scientific method in physics for high school students socio - linguistic directions. Statistically significant results show that the application of scientific method results in increased quantum, quality and retention of students knowledge in relation to students knowledge of the teaching is done in traditional ways.</p>en
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isosr (cyrillic script)-
dc.publisherUniverzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadusr
dc.publisherUniversity of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Saden
dc.sourceCRIS UNS-
dc.source.urihttp://cris.uns.ac.rs-
dc.subjectнаучни метод, настава физика, гравитација, постигнуће ученика, функционалност знањаsr
dc.subjectnaučni metod, nastava fizika, gravitacija, postignuće učenika, funkcionalnost znanjasr
dc.subjectScientific method, teaching physics, gravity, student achievement, applicability of knowledgeen
dc.titleПримена научног метода у настави физике у друштвено – језичком смеру гимназијеsr
dc.titlePrimena naučnog metoda u nastavi fizike u društveno – jezičkom smeru gimnazijesr
dc.titleApplication of scientific methods in teaching physics in languages and social sciences department of grammar schoolsen
dc.typeThesisen
dc.identifier.urlhttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=76805&source=BEOPEN&language=enen
dc.identifier.externalcrisreference(BISIS)76805-
dc.source.institutionPrirodno-matematički fakultet u Novom Sadusr
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:PMF Teze/Theses
Show simple item record

Page view(s)

8
Last Week
5
Last month
0
checked on May 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.