Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27436
Назив: The Sequences - in Teaching Mathematics
Nizovi - obrada u nastavi matematike
Аутори: Татар Јелена
Кључне речи: Sequence, limit of sequence, concept image, concept definition;Niz, osobine niza, granična vrednost niza, metod slike, metod definicije
Датум издавања: 27-јун-2007
Издавач: Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu
University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad
Сажетак: <p>doktorskoj disertaciji prikazana je metodička obrada nastavne teme Nizovi. Ova tema se obrađuje u III razredu srednjih &scaron;kola, ali i na prvoj godini studija. Obarda pojma niza je uvod u vi&scaron;u matematiku, te njegovo izučavanje predstavlja prelazak sa elementarnog matematičkog mi&scaron;ljenja na napredno. Kombinovanjem metoda slike sa metodom definicije obrađene su sve nastavne jedinice u okviru ove nastavne teme sa ciljem da se učenicima olak&scaron;a izučavanje pojmova vi&scaron;e matematike. Urađena su istraživanja (testiranja) koja su s pomogla da se uoče problemi pri savadavanju ovih nastavnih sadržaja, ali i da pokažu rezultate primene nove metode.</p>
<p>Methodological aproach to the unit of Sequences is exposed in this PhD thesis. This unit is<br />done in 3rd year of high school, but in the 1st year of University as well. Teaching the notion of sequence is the introduction into the calculus, thus, its studying represents transition from elementary advanced mathematical thinking. It is suggested to teach within this topic by combining the concetpt inage and concept definition. This would make it easier for students to move to advanced mathematical thinking. Some tests are done to identify the problems in aquering these units, but also to show the results of the new teaching method.</p>
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27436
Налази се у колекцијама:PMF Teze/Theses

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

12
Протекла недеља
2
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.