Mоlimо vаs kоristitе оvај idеntifikаtоr zа citirаnjе ili оvај link dо оvе stаvkе: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27435
Nаziv: Примена рачунара у почетној настави математике
Primena računara u početnoj nastavi matematike
Аpplication of computers in first phases of teaching maths
Аutоri: Мићановић Веселин
Ključnе rеči: рачунар, математика, настава, мултимедији, ученик;računar, matematika, nastava, multimediji, učenik;computers, mathematics,teaching, multimedia, student
Dаtum izdаvаnjа: 2-јул-2008
Izdаvаč: Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu
University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad
Sažetak: <p>У дисертацији се разматра могућност примене рачунара у почетној настави математике од првог до четвртог разреда основне школе. При томе се разматрају различите могућности примене савремене&nbsp; технологије&nbsp; и&nbsp; посебно&nbsp; анализира&nbsp; место&nbsp; и&nbsp; улога&nbsp; рачунара&nbsp; у&nbsp; настави&nbsp; математике. Анализирају&nbsp; се&nbsp; основни&nbsp; проблеми&nbsp; око&nbsp; увођења&nbsp; рачунара&nbsp; у&nbsp; наставу&nbsp; математике&nbsp; и&nbsp; разрађује методологија&nbsp; израде&nbsp; и&nbsp; коришћења&nbsp; различитих&nbsp; модела&nbsp; примене&nbsp; рачунара.&nbsp; Извршено&nbsp; је експериментално проверавање хипотеза у првом, трећем и четвртом разреду. Предмет истраживања је теоријско и емпиријско проучавање утицаја примене рачунара у реализацији математичких садржаја на повећање способности учења истих у односу на уобичајени&ndash; традиционални начин рада. Дат је и критички осврт на експериментално проверавани модел примене рачунара у настави математике.<br />&nbsp;</p>
<p>U disertaciji se razmatra mogućnost primene računara u početnoj nastavi matematike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole. Pri tome se razmatraju različite mogućnosti primene savremene&nbsp; tehnologije&nbsp; i&nbsp; posebno&nbsp; analizira&nbsp; mesto&nbsp; i&nbsp; uloga&nbsp; računara&nbsp; u&nbsp; nastavi&nbsp; matematike. Analiziraju&nbsp; se&nbsp; osnovni&nbsp; problemi&nbsp; oko&nbsp; uvođenja&nbsp; računara&nbsp; u&nbsp; nastavu&nbsp; matematike&nbsp; i&nbsp; razrađuje metodologija&nbsp; izrade&nbsp; i&nbsp; korišćenja&nbsp; različitih&nbsp; modela&nbsp; primene&nbsp; računara.&nbsp; Izvršeno&nbsp; je eksperimentalno proveravanje hipoteza u prvom, trećem i četvrtom razredu. Predmet istraživanja je teorijsko i empirijsko proučavanje uticaja primene računara u realizaciji matematičkih sadržaja na povećanje sposobnosti učenja istih u odnosu na uobičajeni&ndash; tradicionalni način rada. Dat je i kritički osvrt na eksperimentalno proveravani model primene računara u nastavi matematike.<br />&nbsp;</p>
<p>The dissertation deals with the possibility of the application of computers in first phases<br />of teaching mathematics from the first to the fourth grade of elementary school. Also,<br />different possibilities of the application of modern technology are taken into consideration, with the special emphasis on the position and roleof computers in teaching mathematics. Basic problems about introducing computers in teaching mathematics are analyzed, and the methodology of creation and use of different models of computer application isdeveloped. The experimental check of hypotheses in the first, thirth and the fourthgrade has been carried out. The subject of the research is a theoretical and experiential study of the impact of computer application in realization of mathematics syllabuson the increase of the learning abilities, compared to the usual &ndash; traditional methods. A critical view on the experimentally checked model isalso given.</p>
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/27435
Nаlаzi sе u kоlеkciјаmа:PMF Teze/Theses

Prikаzаti cеlоkupаn zаpis stаvki

Prеglеd/i stаnicа

13
Prоtеklа nеdеljа
6
Prоtеkli mеsеc
0
prоvеrеnо 10.05.2024.

Google ScholarTM

Prоvеritе


Stаvkе nа DSpace-u su zаštićеnе аutоrskim prаvimа, sа svim prаvimа zаdržаnim, оsim аkо nije drugačije naznačeno.