Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке:
https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/26501
Назив: | Technology-enhanced learning for Java programming: Duo cum faciunt idem, non est idem | Аутори: | Ivanović Mirjana Pitner Tomaš |
Датум издавања: | 2011 | Часопис: | ACM Inroads | URI: | https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/26501 | ISSN: | 2153-2184 2153-2192 |
Налази се у колекцијама: | PMF Publikacije/Publications |
Приказати целокупан запис ставки
Преглед/и станица
22
Протекла недеља
11
11
Протекли месец
0
0
проверено 10.05.2024.
Google ScholarTM
Проверите
Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.