Mоlimо vаs kоristitе оvај idеntifikаtоr zа citirаnjе ili оvај link dо оvе stаvkе: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/22317
Nаziv: Hydrographic resources in the function of development of tourism of Vojvodina
Хидрографски мотиви у функцији развоја војвођанског туризма
Hidrografski motivi u funkciji razvoja vojvođanskog turizma
Аutоri: Бесермењи Снежана
Ključnе rеči: Vojvodina, hydrographic resources, tourism;Војводина, хидрографски објекти, туризам;Vojvodina, hidrografski objekti, turizam
Dаtum izdаvаnjа: 11-феб-1999
Izdаvаč: Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu
University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad
Sažetak: <p>Промет туриста на хидрографским објектима Војводине није задовољавајући, а то значи да је утицај хидрографских мотива на развој туризма веома мали. Сви анализирани објекти имају значајне туристичке потенцијале, али они нису довољно туристички афирмисани. Изузетно је мала посећеност од стране иностраних туриста. Оваква мала посећеност иностраних туриста је последица незадовољавајућег деловања организационог фактора.</p>
<p>Promet turista na hidrografskim objektima Vojvodine nije zadovoljavajući, a to znači da je uticaj hidrografskih motiva na razvoj turizma veoma mali. Svi analizirani objekti imaju značajne turističke potencijale, ali oni nisu dovoljno turistički afirmisani. Izuzetno je mala posećenost od strane inostranih turista. Ovakva mala posećenost inostranih turista je posledica nezadovoljavajućeg delovanja organizacionog faktora.</p>
<p>The abstract has been processed with OCR optical text recognition technology.</p><p>Tourism trade related to the hydrographic resources of AB Vojvodina is not satisfactory, which means that the influence of hydrographic resources on the development of tourism in Vojvodina is insufficient. All the analyzed resources offer important touristic potentials, however, they are not sufficiently known within the field of touristic trade. Foreign tourists are extremely rare visitors. Such a low number of foerign tourists is the result of the unsatis factory management factor. For a better promotion of the hydrographic resources of Vojvodina in the field of tourism trade, it is necessary to employ a corresaponding advertizing.</p>
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/22317
Nаlаzi sе u kоlеkciјаmа:PMF Teze/Theses

Prikаzаti cеlоkupаn zаpis stаvki

Prеglеd/i stаnicа

14
Prоtеklа nеdеljа
5
Prоtеkli mеsеc
0
prоvеrеnо 10.05.2024.

Google ScholarTM

Prоvеritе


Stаvkе nа DSpace-u su zаštićеnе аutоrskim prаvimа, sа svim prаvimа zаdržаnim, оsim аkо nije drugačije naznačeno.