Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/20425
Назив: Exploring the gap in brand and image perception between tourists and stakeholders – A case of Roman heritage sites in Serbia
Аутори: Kovačić (Božić) Sanja 
Jovanović Tamara 
Stankov Uglješa 
Датум издавања: 2017
Часопис: Abstract book of International Conference Tourism: trends, prospects and implications for enterprises and destinations, International Conference Tourism: trends, prospects and implications for enterprises and destinations, Santorini, Greece, 2017
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/20425
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

20
Протекла недеља
7
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.