Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/20391
Назив: Serbian adaptation of the Brand Personality Scale (BPS): an application to tourism destinations
Аутори: Jovanović Tamara 
Kovačić (Božić) Sanja 
Dinić Bojana 
Majstorović Nebojša 
Датум издавања: 2017
Часопис: Primenjena psihologija
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/20391
ISSN: 1821-0147
Налази се у колекцијама:FF Publikacije/Publications
PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

30
Протекла недеља
9
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.