Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/19928
Назив: The ethical dimension of travel agencies business in changing business environment (Serbia) –employees’ attitudes vs. employees’ conduct expected by management
Аутори: Simat Karolina
Dragin Aleksandra 
Pavluković Vanja
Markov Slobodanka
Датум издавања: 2019
Часопис: Geographica Pannonica
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/19928
ISSN: 0354-8724
DOI: 10.5937/gp23-16828
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

20
Протекла недеља
7
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите

Алт метрика


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.