Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/19713
Назив: Students’ abilities of reading images in general chemistry: The case of realistic, conventional and hybrid images
Аутори: Рончевић Тамара
Ćuk Željka
Rodić Dušica 
Segedinac Mirjana 
Horvat Saša
Датум издавања: 2019
Часопис: Proceedings of the 3rd International Baltic Symposium on Science and Technology Education, 3rd International Baltic Symposium on Science and Technology Education, Šiauliai, Litvanija, 2019, 17-20.6.2019., No 3
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/19713
ISBN: 978-609-95513-6-4
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

19
Протекла недеља
9
Протекли месец
1
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите

Алт метрика


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.