Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/18833
Назив: Destination Branding of European Russia: An Empirical Investigation of the Web Projected Imagery
Аутори: Armenski Tanja
Stankov Uglješa 
Hwan-Suk Choi
Датум издавања: 2018
Часопис: Drustvena istrazivanja
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/18833
ISSN: 1330-0288
DOI: 10.5559/di.27.4.08
Налази се у колекцијама:PMF Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

16
Протекла недеља
8
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите

Алт метрика


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.