Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/18563
Назив: Implemented types of ethical climate within hotels of Kopaonik and their influence on business performances
Заступљени типови етичке климе у хотелима Копаоника и њихов утицај на пословне перформансе
Zastupljeni tipovi etičke klime u hotelima Kopaonika i njihov uticaj na poslovne performanse
Аутори: Мијатов Маја
Кључне речи: Ethical climate, corporate social responsibility, business performances, hotels of Kopaonik, employees;Етичка клима, друштвено одговорно пословање, пословне перформансе, хотели на Копаонику, запослени;Etička klima, društveno odgovorno poslovanje, poslovne performanse, hoteli na Kopaoniku, zaposleni
Датум издавања: 26-јун-2018
Издавач: Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu
University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad
Сажетак: <p>Хотели који послују у склопу туристичке дестинације, као што је Копаоник, требало<br />би да обезбеде адекватан третман људских ресурса, јер од њих зависи квалитет пружене услуге. Перцепција организационих очекивања, приказана кроз конструкт етичке климе, може се одразити на задовољство послом, организационо&nbsp; оверење&nbsp; и услужну оријентацију запослених, као вид пословних перформанси. Поред&nbsp; перцепције етичке климе и перцепцијадруштвено одговорних активности хотела&nbsp;<br />у којима запослени раде,&nbsp; може се одразити на пословне резултате,&nbsp; нарочито услед&nbsp; чињенице да ови хотели послују у оквиру Националног парка. Стога, ова<br />дисертација истражује перцепцију етичке&nbsp; климе, друштвено одговорних активности<br />и пословних перформанси, ради&nbsp; обезбеђивања обостране&nbsp; добити, за<br />хотеле, али и за саме запослене.</p>
<p>Hoteli koji posluju u sklopu turističke destinacije, kao što je Kopaonik, trebalo<br />bi da obezbede adekvatan tretman ljudskih resursa, jer od njih zavisi kvalitet pružene usluge. Percepcija organizacionih očekivanja, prikazana kroz konstrukt etičke klime, može se odraziti na zadovoljstvo poslom, organizaciono&nbsp; overenje&nbsp; i uslužnu orijentaciju zaposlenih, kao vid poslovnih performansi. Pored&nbsp; percepcije etičke klime i percepcijadruštveno odgovornih aktivnosti hotela&nbsp;<br />u kojima zaposleni rade,&nbsp; može se odraziti na poslovne rezultate,&nbsp; naročito usled&nbsp; činjenice da ovi hoteli posluju u okviru Nacionalnog parka. Stoga, ova<br />disertacija istražuje percepciju etičke&nbsp; klime, društveno odgovornih aktivnosti<br />i poslovnih performansi, radi&nbsp; obezbeđivanja obostrane&nbsp; dobiti, za<br />hotele, ali i za same zaposlene.</p>
<p>Hotels operating within the tourism destination, such as Kopaonik, should provide adequate treatment of human resources,&nbsp; because the quality of provided services depends&nbsp; on&nbsp; them. Perception&nbsp; of organizational expectations, represented through the construct of ethical climate, might&nbsp; affect job satisfaction, organizational trust and service &nbsp; orientation of employees, as types&nbsp; of business performances. In addition to the perception of ethical climate, employees&rsquo;&nbsp; perception of&nbsp; organisational social responsibility within thehotel they work for, might also affect&nbsp; business results,&nbsp; particularly due to the fact&nbsp; that these hotels operate within the National park. Therefore, this thesis explores the&nbsp; perception of ethical climate,&nbsp; organisationalsocial responsibility&nbsp; and business performances&nbsp; in order to provide mutualbenefits,&nbsp; for hotels and for employees themselves.</p>
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/18563
Налази се у колекцијама:PMF Teze/Theses

Приказати целокупан запис ставки

Преглед/и станица

4
Протекла недеља
4
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.