Please use this identifier to cite or link to this item: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/16881
Title: GeoGebra Influence on Teaching and Learning Analytic Geometry in High School
Утицај GeoGebra-е на предавање и учење аналитичке геометрије у средњој школи
Uticaj GeoGebra-e na predavanje i učenje analitičke geometrije u srednjoj školi
Authors: Љајко Еуген
Keywords: mathematics instruction, analytic geometry, computer – empowered environment, GeoGebra, dynamic worksheets;учење математике, аналитичка геометрија, рачунарско окружење, GeoGebra, динамични радни листови;učenje matematike, analitička geometrija, računarsko okruženje, GeoGebra, dinamični radni listovi
Issue Date: 21-Sep-2016
Publisher: Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet u Novom Sadu
University of Novi Sad, Faculty of Sciences at Novi Sad
Abstract: <p>У дисертацији се разматра утицај примене рачунара на предавање и учење аналитичке&nbsp;геометрије. Израђени су одговарајући динамични радни листови којима је пропраћено градиво&nbsp;изложено у званичном уџбенику. Приказана је примена рачунара и софтвера GeoGebra у&nbsp;изграђивању рачунарског окружења погодног за изучавање аналитичке геометрије у равни.</p>
<p>U disertaciji se razmatra uticaj primene računara na predavanje i učenje analitičke&nbsp;geometrije. Izrađeni su odgovarajući dinamični radni listovi kojima je propraćeno gradivo&nbsp;izloženo u zvaničnom udžbeniku. Prikazana je primena računara i softvera GeoGebra u&nbsp;izgrađivanju računarskog okruženja pogodnog za izučavanje analitičke geometrije u ravni.</p>
<p>The thesis considers the impact that computer usage makes on analytic instruction&nbsp;process. Appropriate dynamic worksheets are developed in order to ease students&rsquo; understanding of the subject material included in the official textbook. &nbsp;Computers and GeoGebra were used to build a computer empowered learning environment suitable for plane analytic geometry instruction.</p>
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/16881
Appears in Collections:PMF Teze/Theses

Show full item record

Page view(s)

14
Last Week
7
Last month
0
checked on May 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.