Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/13432
Назив: The impact of internal communication on strategic and economic effects in Serbian companies
Аутори: Nikolić M.
Terek, Edit 
Vukonjanski J.
Ivin D.
Датум издавања: 1-јун-2012
Часопис: Public Relations Review
Сажетак: This paper presents the research results in relation to examining and defining dependences and the impact of internal communication on certain strategic and economic business effects. Serbian companies were the focus of this research. The data were collected by polling 100 managers from 100 companies. Afterwards, multivariate regression and correlation was carried out in the aim of the final determination of requested dependences. This research confirmed a strong positive relation between internal communication and strategic and economic business effects. © 2011 Elsevier Inc..
URI: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/13432
ISSN: 3638111
DOI: 10.1016/j.pubrev.2011.12.014
Налази се у колекцијама:TFZR Publikacije/Publications

Приказати целокупан запис ставки

SCOPUSTM   
Навођења

4
проверено 09.09.2023.

Преглед/и станица

24
Протекла недеља
6
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите

Алт метрика


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.