Mоlimо vаs kоristitе оvај idеntifikаtоr zа citirаnjе ili оvај link dо оvе stаvkе: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31511
Pоljе DC-аVrеdnоstЈеzik
dc.contributor.authorKliček Tamara-
dc.contributor.authorBengin Senka-
dc.contributor.authorPivac Tatjana-
dc.contributor.authorBesermenji Snežana-
dc.date.accessioned2020-12-14T20:07:55Z-
dc.date.available2020-12-14T20:07:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-86-7031-386-6-
dc.identifier.urihttps://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31511-
dc.language.isoen-
dc.relation.ispartofAbstract book, Contemporary Trends in Tourism and Hospitality, Novi Sad, Serbia, 2015en
dc.sourceCRIS UNS-
dc.source.urihttp://cris.uns.ac.rs-
dc.titleThe effect of social media on destination image of Serbien
dc.typeConference Paperen
dc.identifier.urlhttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=97554&source=BEOPEN&language=enen
dc.relation.firstpage28-
dc.identifier.externalcrisreference(BISIS)97554-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartman za geografiju, turizam i hotelijerstvo-
crisitem.author.deptDepartman za geografiju, turizam i hotelijerstvo-
crisitem.author.orcid0000-0002-1660-1295-
crisitem.author.parentorgPrirodno-matematički fakultet-
crisitem.author.parentorgPrirodno-matematički fakultet-
Nаlаzi sе u kоlеkciјаmа:PMF Publikacije/Publications
Prikаzаti јеdnоstаvаn zаpis stаvki

Prеglеd/i stаnicа

34
Prоtеklа nеdеljа
9
Prоtеkli mеsеc
0
prоvеrеnо 10.05.2024.

Google ScholarTM

Prоvеritе

Аlt mеtrikа


Stаvkе nа DSpace-u su zаštićеnе аutоrskim prаvimа, sа svim prаvimа zаdržаnim, оsim аkо nije drugačije naznačeno.