Молимо вас користите овај идентификатор за цитирање или овај линк до ове ставке: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31498
Поље DC-а ВредностЈезик
dc.contributor.authorRancic Ivana-
dc.contributor.authorObadovic Dusanka-
dc.contributor.authorCvjeticanin Stanko-
dc.date.accessioned2020-12-14T20:06:10Z-
dc.date.available2020-12-14T20:06:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://open.uns.ac.rs/handle/123456789/31498-
dc.language.isoen-
dc.relation.ispartofProceedings of 1st International Congress and Exhibition on Current Trends on Science and Technology Education , International Congress and Exhibition on Current Trends on Science and Technology Education (SCITEED 2014) , 2014en
dc.sourceCRIS UNS-
dc.source.urihttp://cris.uns.ac.rs-
dc.titleInquiry Based Learning in Developing Concepts of Inertia and Inertial and Non-Inertial Frames of Referenceen
dc.typeConference Paperen
dc.identifier.urlhttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=97524&source=BEOPEN&language=enen
dc.relation.lastpage63-
dc.relation.firstpage58-
dc.identifier.externalcrisreference(BISIS)97524-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptКatedra za prirodne nauke i menadžment u obrazovanju-
crisitem.author.parentorgPedagoški fakultet-
Налази се у колекцијама:PEF Publikacije/Publications
Приказати једноставан запис ставки

Преглед/и станица

29
Протекла недеља
7
Протекли месец
0
проверено 10.05.2024.

Google ScholarTM

Проверите


Ставке на DSpace-у су заштићене ауторским правима, са свим правима задржаним, осим ако није другачије назначено.