Please use this identifier to cite or link to this item: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/19624
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorJančić, Mirjanaen_US
dc.contributor.authorRončević, Tamaraen_US
dc.date.accessioned2020-12-13T13:55:52Z-
dc.date.available2020-12-13T13:55:52Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://open.uns.ac.rs/handle/123456789/19624-
dc.language.isosren_US
dc.relation.ispartofАприлски дани о настави хемије: 30. стручно усавршавање за наставнике хемије и 3. конференција методике наставе хемије, Београд, Србија, 2019en_US
dc.sourceCRIS UNS-
dc.source.urihttp://cris.uns.ac.rs-
dc.titleУтицај примене хибридних илустрација на постигнуће ученика у наставној теми „Алкохоли“en_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.identifier.urlhttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=110647&source=BEOPEN&language=en-
dc.description.versionPublisheden_US
dc.relation.lastpage27en_US
dc.relation.firstpage27en_US
dc.identifier.externalcrisreference(BISIS)110647-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:PMF Publikacije/Publications
Show simple item record

Page view(s)

8
Last Week
7
Last month
0
checked on May 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.