Please use this identifier to cite or link to this item: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/19623
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRončević, Tamaraen_US
dc.date.accessioned2020-12-13T13:55:13Z-
dc.date.available2020-12-13T13:55:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://open.uns.ac.rs/handle/123456789/19623-
dc.language.isosren_US
dc.relation.ispartofАприлски дани о настави хемије: 30. стручно усавршавање за наставнике хемије и 3. конференција методике наставе хемије, Априлски дани о настави хемије: 30. стручно усавршавање за наставнике хемије и 3. конференција методике наставе хемије, Београд, Србија, 2019sr
dc.sourceCRIS UNS-
dc.source.urihttp://cris.uns.ac.rs-
dc.titleУченичке способности тумачења илустрација из школских уџбеника хемијеen_US
dc.typeConference Paperen_US
dc.identifier.doi(BISIS)110646-
dc.identifier.urlhttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=110646&source=BEOPEN&language=en-
dc.description.versionUnknownen_US
dc.relation.lastpage13-
dc.relation.firstpage13-
dc.identifier.externalcrisreference(BISIS)110646-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Naučne i umetničke publikacije
Show simple item record

Page view(s)

11
Last Week
10
Last month
0
checked on May 10, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.