Please use this identifier to cite or link to this item: https://open.uns.ac.rs/handle/123456789/17784
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАдамов Јасна-
dc.contributor.authorСегединац Мирјана-
dc.contributor.authorХалаши Тибор-
dc.date.accessioned2020-12-13T12:07:15Z-
dc.date.available2020-12-13T12:07:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.isbn978-86-6095-016-3-
dc.identifier.urihttps://open.uns.ac.rs/handle/123456789/17784-
dc.language.isosr-
dc.relation.ispartofМинипројекти у настави интегрисаних природних наука и математике 1en
dc.sourceCRIS UNS-
dc.source.urihttp://cris.uns.ac.rs-
dc.titleЕфикасност ученичких мини-пројеката и ставови учитеља о њиховом значају у разредној наставиsr
dc.typeBook Chapteren
dc.identifier.urlhttps://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=104974&source=BEOPEN&language=enen
dc.relation.lastpage20-
dc.relation.firstpage9-
dc.identifier.externalcrisreference(BISIS)104974-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptPrirodno-matematički fakultet, Departman za hemiju, biohemiju i zaštitu životne sredine-
crisitem.author.parentorgPrirodno-matematički fakultet-
Appears in Collections:PMF Publikacije/Publications
Show simple item record

Page view(s)

10
Last Week
7
Last month
0
checked on May 10, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.