Резултати 1-20 од 21 (Време претраге: 0.002 секунди).

Датум издавањаНасловАутор(и)
12004Akcija revitalizacije manastira Đurđevi Stupovi i njen značaj za razvoj verskog turizma u našoj zemljiNedeljković Milena ; Nedeljković Slađana
22013The impact of internal communication satisfaction dimensions on job satisfaction dimensions and the moderating role of LMXНиколић Mилан; Vukonjanski Jelena; Nedeljković Milena ; Hadžić Olga; Terek Edit 
32007Investigation of job satisfaction in the state owned sector of SerbiaHadzic Olga; Nedeljković Milena 
42007Investigation of the communication satisfaction of employees during radical organizational changes of the public sector of SerbiaHadzic Olga; Nedeljković Milena 
52007Istraživanje korelacije dimenzija ličnosti zaposlenih I njihovog zadovoljstva poslom u uslovima tranzicijeHadzic Olga; Grubić-Nešić Leposava ; Nedeljković Milena 
69-мар-2009Istraživanje motivacije i zadovoljstva poslom u organizaciji u uslovima tranzicijeNedeljković Milena 
72016Korelacije dimenzija zadovoljstvo poslom i razmena lidera i sledbenika (LMX) u turističkom i javnom sektoruВанић Татјана; Nedeljkovic Milena 
82007Metodološki okvir stejkholderskog pristupa oceni stavova rezidenata o društvenom uticaju događaja na lokalnu zajednicuHadzic Olga; Nedeljković Milena ; Nedeljković Slađana
92013A Model for Assessing Tourism Potential of an Industrial Heritage: Study Case of the Coal Mine Kolubara in Serbia.Nedeljković Milena ; Davidović Nemanja; Nedeljković-Đokić Slađana; Jovanović T.; Hadžić Olga
102013A Model for Assessing Tourism Potential of an Industrial Heritage: Study Case of theCoal Mine Kolubara in Serbia.Davidović Nemanja; Nedeljković Milena ; Nedeljković-Đokić Slađana; Hadžić Olga; Jovanović T.
112013The Moderating Effect of Gender on the Relationship between Types of Leadership and Dimensions of Learning Organization: A Case of Tourism Sector in Novi Sad (Serbia).Davidović Nemanja; Hadžić Olga; Nedeljković Milena ; Jovanović Tamara 
122012Organizational changes and job satisfaction in the hospitality industry in SerbiaNedeljković Milena ; Hadzic Olga; Cerovic Slobodan
132009PERCEPTION OF SUPERVISOR SUPPORT, PERSONALITY TRAITS OF EMPLOYEES AND THEIR SATISFACTION WITH WORK-RELATED FACETSHadzic Olga; Majstorović Nebojša ; Nedeljkovic Milena 
142009Perspektive razvoja industrijskog turizma u beogradskoj opštini LazarevacNedeljković Slađana; Nedeljković Milena ; Hadzic Olga
152016Psihološke determinante preduzetničke orijentacije u servisnom sektoruNedeljković Milena 
162012Relationship between GLOBE organizational culture dimensions, job satisfaction and leader-member exchange in Serbian organizationsVukonjanski Jelena; Nikolić Milan; Hadzic Olga; Terek Edit ; Nedeljković Milena 
172014The relationship between GLOBE organizational culture values and the emotional intelligence of employees in Serbian organizationsHadzic Olga; Nedeljkovic Milena ; Николић Mилан
182015The relationships between communication satisfaction, emotional intelligence and the GLOBE organizational culture dimensions of middle managers in Serbian organizationsNikolic Milan; Vukonjanski Jelena; Nedeljkovic Milena ; Hadzic Olga; Terek Edit 
192007Selection of a management communication strategy during organizational changes,Ćosić Ilija; Nedeljković Milena 
202007Značaj organizacione kulture na kvalitet turističke uslugeČerović Slobodan; Nedeljković Slađana; Nedeljković Milena