Refined By:
Author:  Радуловић, Бранка

Results 1-11 of 11 (Search time: 0.003 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)
12012The Analysis of Student’s Opinions on the Role of Knowledge Tests in Higher EducationGajić Olivera ; Markov Slobodanka; Radulović Branka ; Stojanović Maja 
22019Challenges of initial teacher education in the context of higher education reform in SerbiaRadulović Branka ; Gajić Olivera ; Španović Svetlana ; Lungulov Biljana 
32018Cognitive scheme as an innovative effective learning strategyRadulović Branka ; Gajić Olivera 
42016Correlation analysis of programs mechanics and thermodynamics by students of physicsRadulović Branka ; Stojanović Maja ; Kapor Agneš; Gajić Olivera 
52019The implementation of mind maps in teaching physics: Educational efficiency and students’ involvementGagić Zvezdan; Skuban Sonja ; Radulović Branka ; Stojanović Maja ; Gajić Olivera 
62014A link between Mechanics and Thermodinamics in tha Students eyesRadulović Branka ; Stojanović Maja ; Kapor Agneš; Gajić Olivera 
72013Mišljenje studenata i nastavnika o ulozi testova znanja u visokom obrazovanjuRadulović Branka ; Markov Slobodanka; Gajić Olivera 
82013Mišljenje studenata o prednostima i manama Bolonjskog sistemaRadulović Branka ; Markov Slobodanka; Gajić Olivera 
92012Анализа мишљења студената Природно-математичког факултета о предностима и недостацима Болоњског системаРадуловић, Бранка ; Markov, Slobodanka; Гајић, Оливера 
102012Упоредна анализа мишљења студената биологије и хемије новосадског универзитета о предностима и манама Болоњског системаRadulović Branka ; Markov Slobodanka; Stojanović Maja ; Gajić Olivera 
112014Упоређивање ефикасности наставних метода кроз когнитивно оптерећење ученика при обради наставне једнице „Вискозност у течностима. Њутнов и Стоксов закон“Radulović Branka ; Markov Slobodanka; Stojanović Maja ; Gajić Olivera